Bu Blogda Ara

2 Ocak 2011 Pazar

Günceler 3

17  AĞUSTOS
Küçük İskender okuyorum.Yalnızlığımın içinde benliğimi bulup eski yeteneklerime dönmeye çalışıyorum.Bugünlerde çok çok düşünüp az acı çekmeye çalışıyorum olmuyor ve dinleyecek kimsem olmadığı için seninle konuşuyorum.Filmler izleyip yeni düşüncelere yelken açıyorum.N’yi hala çok seviyorum ama yalnızlığımında bilincine varıyorum.Upuzun bir süre yalnızım.Şimdilerde isteklerim değişiyor,düşüncelerim ve benliğim…Olgunlaşıyor muyum yoksa bunuyor muyum?Bilmiyorum.Ama değiştiğimin artık önlenemez bir değişim yaşadığımın farkındayım.”Canım insanlar!Bana bunu da yaptınız.”
Beni tanı günlük ve sev beni!Şimdi karşılıksız,karışıksız sevgine çok ihtiyacım var.Sırtımı sıvazla yanımda ol;günlük,günlük,canım günlük.
                                                                                                              İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder